Veelgestelde vragen

Hebt u ergens vragen over? Wij hebben de antwoorden.


Reparatie


  • Hoe lang duurt een reparatie?

    Wij kunnen u helaas pas de exacte duur van de reparatie vertallen na het onderzoek. 


    Wij doen er alles aan om een playstation, nintendo switch of xbox reparatie op de hoogst mogelijke snelheid, zonder het risico op fouten uit te voeren. 

  • Wat is spoedservice?

    Uw console krijgt direct bij aankomst in onze reparatiewerkplaats prioriteit en wordt als eerste onderzocht. U krijgt ook de kortst mogelijke tijd voor reparaties. De betaling voor expresverwerking staat beschreven in de eindfactuur. (€50 euro)

  • Hoelang heb ik garantie?

    Wij geven 90 dagen garantie op al onze reparaties.


Contact


  • Wat is jullie emailadres?

    Ons emailadres is: info@consolereparatiecenter.nl


  • Wat is jullie telefoonnummer?

    Je kunt onze klantenservice bereiken op: 06 39583048

  • Wat is jullie adres?

    Ons bezoekadres is Vijfhuizenberg 179, 4708 AJ Roosendaal (Alleen op afspraak)

  • Wat zijn jullie openingstijden?

    Openingstijden (afgeven en reparaties)

    Maandag: 10:00 – 18:00 uur

    Dinsdag: 10:00 – 18:00 uur

    Woensdag: 10:00 – 18:00 uur

    Donderdag: 10:00 – 18:00 uur

    Vrijdag: 10:00 – 18:00 uur

    Zaterdag: 10:00 – 18:00 uur

    Zondag: Gesloten

  • Kan ik zonder afspraak langskomen?

    Nee, wij hebben geen fysieke winkel. Wij voeren alle reparaties uit vanuit thuis locatie in Roosendaal.


    Maak dus altijd een afspraak voordat u naar onze locatie komt!


Betaling


  • Welke betalingsmethoden accepteren jullie?

    Na een reparatie ontvangt u van ons altijd een factuur, wat ook het garantiebewijs is. 


    Wij accepteren de volgende betalingsmethodes:

    • Contant
    • Betaalverzoek / Tikkie
    • Bankoverschrijving
Share by: